Friday, February 11, 2011

hari yang terguris.... :(

sayang,aku amat mencintaimu....
sory semalam aku tak sempat nak update blog aku,aku betol2 bz,kecewa,semua ada...aku ni tahu aku ni agak mengongkong kau,tapi tak bermaksud aku tak sygkan kau,aku cintakan kau sayang,tak dak manusia yang perfec kat dunia nie...kita boleh berubah dgn sndri kalau kita inginkan kebhagiaan..pecyalah abg cintakan n sygkan kau syg...


so story aku cam ni la,aku dgn gf ade masalah sekarang,masalahnya "RINDU" kalau rindu cam ni lah jadinya,aku ni bukan apa,dulu aku akui,aku panas baran,kuat memberontak,tapi bila umo aku dah mencecah 23 dan dah nak masok ke 24 pon,aku kenalah berubah,aku byk mngalah kerana gf aku,aku sygkan dia,sory syg pasal smlm,abg tak dak niat nak tggalkan kau syg,abg cuma nak kau paham apa erti kongkong n apa itu amek berat,bukan kau tak hormat aku,kau hormat aku,tapi bila kau didepan aku ja kau boleh hormat,tapi bila tidak bersua kau tak hormat aku,apa yang aku cakap,tegur,kau cakap aku tak hormat kau,bukan cam tu syg,tegur tanda syg,amek berat tanda sayang,semua manusia tak sempurna,jgn kita ego akan pendirian kita,hormat sama pendirian org disekeliling...so aku harap kau paham...aku nak kau mengerti akan pengertian hormat menghormati........ :)
aku sayangkan kamu!!
sayang,walaupon ati aku selau terguris akan kenakalan kamu,kelantangan suara kamu,kekasaran kamu,plezz sayang,jgn buat ati abg terguris lagi,control kamu punya marah tu...aku boleh je control,why kamu tak boleh?berat sangat ka semua itu?bab merokok,aku boleh berenti,tapi kau ada hiborkan aty aku?aku tawu kau banyak epykan aty aku,tapi kadang2 kau seksa jiwaku..skrng ari2 kau buat aku menderita,kenapa?kenapa kau nak sgt aku mati cepat ke syg?kalau nak cakap je..aku boleh ja nk hisap sampai 5 kotak sehari,susah apa kan?aku mmg nak berenti,kau jangan susah ati,tapi selagi kau dok beri tekanan dekat aku,apa aku boleh buat?pk kan lah,aku bukan tak sayang kau,aku sayang kau...so pk2 kan lah k..aku pon sayang akan kesihatan aku...tapi kalau lah kau ugut aku,kalau aku tak berenti merokok,kau takmo dengaq cakap aku,aku redha,dan aku sggop bawak dri k...bawak diri pergi jauh dari semua org...biarkan kau mengingati yang aku betol2 sayangkan kau....plezz syg..berubah atas kerelaan hati serta keiklasan hati dari diri sendiri....DEMI CINTA KITA...


saat2 romantik!! :)
ni lagi satu hal,bab jelos tu ntah la kan,kalau ada sepupu dia,wah,call aku pon susah kot,msg telah la,aku paham kalau kau nak masa,at least bagi taw je,aku boleh aih buat kje laen,aku bukan nak jelos k..bukan aku tak dak kje kan,ade je,tapi aku tak nak kau kecewa,aku layan je msg kau,call kau,aku hormat segala ape yang kau nak kan?ape semua tak cokop kew?nak yang macam mana lagi?nak pi keje,aku teman,nak balik keje aku teman,nak suruh antaq duit,aku kalot2 pi antaq,mmg bukan duit aku kan,nak jalan2 aku bawak,nak tidoq pon aku teman walaopon aku mengantok tahap cipan...boleh kata 24hour aku spend masa dengan dia,tyme dia keja nak aku msg dgn dia,aku teman,wah kau nak aku buat apa lagi untuk bahagiakan kau?aku bukan nak ungkit semua tu,tapi aku nak kau tahu,aku betol2 sayangkan kau,aku tak nak kau kecewa dengan aku,aku tawu,aku hidop tak lama dah,kau jgn risau,andainya umor aku tak panjang,aku akan pergi dulu sayang,cuma penyakit yang aku hadapi,belom sampai tahap kritikal,so aku tak akan jelaskan sakit ape yg aku sedang alami,so kau nak tahu,mlm pertama selepas pernikahan kita,baru aku akan bgitawu..sabar je k...plezz sayang hormatkan keputusan aku...aku tak nak kau susah hati...aku terlalu sayangkan kau...muah!!! :)
saat sengal,gimik je,bukan betol2!!


sayang , aku akan selalu menjagamu ,  menyintaimu , membelaimu , menghormatimu , cuba akan membahagiakanmu , aku tak menduakanmu , percayalah wahai sayangku NUR SYAFAWATI sayang aku , hanya untuk kamu,walaopon jasad aku bercerai dari badan sekali pon...aku tawu akan isi hatimu,ku berjanji hanya engkau saja yang bertahkta dihatiku,cintaku untukmu tak akan pernah pudar hingga hembusan nafasku yang terakhir....jangan kau ragui lagi cintaku terhadapku sayang....semua janjiku tak penah ku lupakan.....


so motif utama aku terangkan kat cini,hanya untuk memberitahu kau,yang aku sayangkan kau,aku buat semua ini,kerana aku nak hidop bersama kau,so aku taknak dah,benda camni jadi lagi antara kita,jangan kita saling tuding menuding antara satu sama lain,ingat satu je,SYURGA SEORANG ISTERI ADE DIMANA?so renung2kanlah kepada bakal seorang isteri,tetapi kepada lelaki,jangan terlalu angkuh akan pendirian diri sendiri,kerana semua tu tak akan membahagiakan hubungan kita mahupon rumah tangga seseorang...dengarlah pendapat isteri@pon pasangan kita,yang baek kita jadikan tauladan,yang borok kita jadikan sempadan,bukan sempadan siam na!!!

so aku takmo nk pokpek panjang2 dah,sampai kat cini saja luahan hatiku n coretan harianku,so apa yang aku tulis dapat lah membuka mata kepada yang membaca.....jangan biarkan kita dibelenggu misteri CINTA!!!!.. :)



ingat!!! sayang,abg terlalu sayangkanmu,abg tak ingin saat perpisahan antara kita,abg inginkan kebahagiaan untuk cinta kita..LOVE U SO MUCH!!!!muah...... so NURSYAFAWATI jangan buat abg menangis lagi k!!!

okey,bye2........wsalam......





No comments:

Post a Comment

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers