Wednesday, February 9, 2011

my story maaa!!!!

SALAM TO ALL MY FRENZ,just nk share jew...takde pape,tak de pape pon,nak aibkan seseorng pon tak....




tu kalau boleh pose tu!!boleh teqa tu!! 
awek aku yg sengal!!!



aku ada la sorang gf kan...gf aku ni agak gediks ckit,suka melawan cakap aku la..ari2 ade je yang tak kena,boleh kata 24 hour nk gadoh jer,bile aku tegor dia melawan jew,adesh...sabar je aku kan,mybe inilah rintangan n cabaran dlm perncintaan,apa2 pon aku tetap syg dia,kemana ja aku nk g,msty aku wak dia,bagi aku, dia lah peneman hidopku,adek2 aku masing2 bz,so dgn gf lah aku nk menunmpang kaseh pon,dimana aku pergi,beli barang dapur ke,shoping kew,msty aku bawak dia,mmg dah mcm laki bini dah,yg best nye kami saling kongsi la,apa2pon,kalau aku susah dia lah selalu tolong,kalau dia susah aku lak yang tolong,biar dari awal saling tolong menolong,bile dah kawen,baru lah paham akan komitmen masing2, aku harap sgt2 percintaan kami kekal abadi,dah takmo org len,cos aku ni dah serik,apa2pon terjadi lpas nie,aku akan terima,tak kira lah benda itu baek@sebaliknye...tapi aku nak ucapkan jutaan terima kaseh dekat cik nunu yg telah menemukan aku dgn syg aku nie...who's nunu??adek un aku laaa,adek un yang kelembai...hehehe,adek un jgan marah na,,nnty kita pi kelah lagi na... 
adek un yang kelembai!!(cik nunu)


ape yang buat aku syg dekat gf aku:::               
  1. dia gediks :)
  2. suka buat aku heppy :)
  3. suka buat aku gelak sorang2 :)
  4. dia suka majok.. :P
  5. tapi kalau marah suke nanges uh.. :)
  6. dia cute :)
  7. tapi suka buat aku marah,geram jgak kdang2.. ;)
  8. dia manja sangat2 dengan aku,best :)
  9. tapi itulah,adakalanya kita sedeh,adakalanya kita gembira... :)
  10. yang laen tu biarlah aku dgn dia(sygku)je yang tawu...


sayang,percayalah,abg hanya menyintaimu seorang jer,tak de yang laen dah,abg tak penah curang dgn sayang,iklas dari ati abg sendiri,kali ni abg ingin jadikan syg sbgai teman hdop abg buat selama2 nya....percya lah tak kan ada glz laen yg dapat menawan ati abg lagi,abg hope sgt angan2 abg akan jadi kenyataan,abg tak nak terluka lagi,hope sgt segala2nya akan mnjadi kenyataan suatu ari nnti,,,miss you syg...kalau abg tegur ape2 sebelom ni ade salah,abg mintak maaf ea,abg tegur cbb abg terlalu sayangkan syg...love you forever <3



sesungguhnya percintaan di dunia bukan lah kekal abadi,tetapi sbgai untuk mengisi ruangan hidop,mengisi kesunyian,menhiburkan hati,moral pada percintaan pada sesama manusia,janganlah kita menyintai seseorang lebih dari kita menyintai ALLAH,CINTA KEPADA ALLLAH,ADALAH CINTA YANG KEKAL ABADI..


love u so much...muahhhks!!!  :*

so sampai sini dah la noh,byk2 satg hampa semua boring lak dok baca,hampa gelak plak lak kan...hehehe,aku tak pandai nak story byk2,mata pon dah nantok,so esok smbung len yea.....nyte.....bye2...wsalam :)
renungkan masa depan aku :P















No comments:

Post a Comment

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers