Tuesday, April 12, 2011

kau terlau ego sayang!!!

salam!!!


so ari nie sory sedeh lagi...bab nya?hurmmm,entah la,aku sendri dah kecewa dgn kau watie,aku selalu pesan dgn kau,jgn biarkan aty aku nie kecewa dgn sikap kau,aku taw kau syg aku,klou kau syg,napa maseh nk tngking aku,pentingkan diri sndri?selalunya lepas mgrib kau akan call aku,why ari nie kau tdow?alasan yang kau bagi kau letih?aku tak letih ke?hurmm,mmg keja aku balik awai,tpi byangkan lah,aku keja dibawah sinaran cahaya matahari,skrng kau pon tawu mcm mna panas nya cuaca kan?yang kau tawu aku balik awai tdow,tdow cbb ape?letih,tdow pon sejam ja kan...YA ALLAH,kenapa lah aku ja kena paham kau watie?kenapa kau tak leh nk pham aku?jaga aty dan perasaan aku?aku nie sapa?aku agak terkilan bila aku kejut kau,kau tngking aku,kau boleh cakap,abg,abg tak paham ka b letih?aku kejut cbb sruh smbhyang isyak,tpi kau tgking aku....takpa,aku pon kuar g maen bdminton,smpai di court,aku call lagi,waloupon aku dh kena tngking tadi,syg bgun lah smbhyang,dah lewat nie,then aku sruh la dia msg aku bila dia dh setel semua,aku tggu punya tggu,satu msg pon takdak,then aku call tak jawab,last2 aku balik umah,on ja laptop aku ni,tgok2 dia on9 FB..ya allah,sekali lagi aty aku kecewa,then aku kata la nk tdoq,dia boleh kata apa,sat la nk buat blog nie,tggu la b sat,aku pulak kena tggu dia....sedangkan aku letih sgt2...aku dh gtaw aku nk tdoq,tpi aku tak tdoq sbb nk tgok sejauh mna dia perlukan aku,tpi ternyata,dia maseh ego,boleh plak msg kat aku,last b call,abg tak agkat,b nk tdoq,nyte...mmg dia buat,klou aku nie,kata last call,aku call bukan itu kali yang terakhir,tpi byk kali lagi aku call dia,tpi mlm ni aku mmg tak nak call dia dah,biaqlah dia pkkan sndri,mcm tu lah selalu terjadi,bila aku maen bdminton,dia sruh aku call,kjut dia,tman dia cakap2,tpi kdang2 dia tertdo balik,dia selalu kata kalao dia tertdo,call balik,last2 aku kena balik,YA ALLAH....tgok lah,ego dia yang kuat,itu lah kali terakhir dia call,aku btol2 kecewa dah,mybe ini kali ni jln penyelasain adalah untuk putus,aku dah terlalu byk mkn aty dgn kau watie!!!aku akan doakan semoga kau bertemu lelaki yang boleh paham dgn kegoaan kau watie!!


mungkin terlalu perit untuk ku telan semua ini,tapi demi kebahagiaan kau,aku redha,semoga ALLAh memberkati doaku ini....
wsalam....

No comments:

Post a Comment

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers