Friday, May 6, 2011

perpisahan~~~~

adakah perpisahan adalah jln penyelesaian?mungkin...aku dah give up skrng,biar lah yg dulu mnjadi kenangan,mybe aku dan dia bukan jdoh?kan? sapa tawu....aku dah cuba jadi yg terbaek untuk dia,aku korbankan segala2,aku sggop bersusah payah untuk dia,tpi ari2 yg aku dapat cacian,makian,smpai aku sndri dah mula memeki hamun klou marah...dia pon dh byk kali janji nk berubah,nk bhagiakan aku,tapi hari2 gadoh dgn segala makian,aku terima ja,aku cuba untuk mengubah kamu,segala2nya,dari segi agama,aurat,dres up,tapi itu semua tak brjaya untuk kau berubah,malah kau maki aku,marah aku,semua yg aku buat,semua tak kena,aku tegoq,salah,tak tegoq kata aku tak syg,so mcm mna?dh cuba tegoq cara lembut,kasaq ka,maseh ditakok yg sama,tak dak bez nya,aku harap klou kami ada jdoh,dia akan berubah,klou dia bukan jdoh aku,aku nk sgt dia berjaya,bhagia dgn org yg dia sayang...
 sayang,maafkan abg,abg dah cuba buat yang terbaek untuk sayang,tapi sayang tak pernah nak hargai,ampunkan abg,saat nie abg lepaskan sayang,ati abg dah remok,sayang dah tak mcm dulu,yang tawu hormat abg,maafkan abg....bye!!!

2 comments:

  1. nak buat mcm mna yong,terima lah hakikat yg kami tak dak jdoh...

    ReplyDelete

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers