Friday, June 3, 2011

mybe aku tak sempurna buat kau watie!!!!

hatiku dah mula hancur lebur,impian aku selama ni dah tak dak apa,aku dah sakit hati dgn kau sgt wati,smlm kau buat hal jgak,kau tido cam tu je,kau jnji tggal janji jew,aku ni sakit kepala sgt2,kau ajak aku g mkn,teman kau,aku sggop,tpi kau tak leh lngsung nk hargai semua tu kan,aku taw,semlm aku dh gunakan bhasa hang dgn aku dekat hang cbb apa,aku dah kecewa taw dak?dah byk kali kau buat aku mcm ni,aku ni sapa?dan pagi tadi,aku tggu kau sebelom pergi kerja,kau lalu cam tu ja,seolah2 kau tak nampak aku,why?aku terasa hina sgt la wati,dan sekali lagi kau hina aku,kau pggil aku BODOH,dan kau kata PALA HOTAK dekat aku?YA ALLAH,kau berilah pengajaran yg sempurna untuk wati,kali nie hatiku dah hancur sgt2....andai kata perpisahan ini yang kau nak wati,ashraf terima dgn hati yang terbuka...wati,ashraf dah letih menangis kerana wati,wati tak penah nk hargai lgsung apa yg ashraf buat selama ini...ashraf doakan akan ada lelaki yg sempurna untuk wati,walaopon bukan dgn ashraf,ashraf nk sgt wati berjaya dan bhagia dgn pilihan hati wati,wati,terima kaseh atas segala2nya,halalkan segala2....askum...

4 comments:

  1. gaduh lagi?...sabar la banyak2 ye...Allah nak uji kekuatan hubungan korg

    ReplyDelete
  2. "sabar dengan apa yg ditentukan adalah penawar bagi hati yg terluka, ingatlah akan ada pengganti yang lbeh baik suatu hari nnt kerana perpisahan yang terjadi ada hikmah disebaliknya".....

    ReplyDelete
  3. miss ana: yup ini semua dugaan buat saya...
    dayah:yup mybe perpisahan adalah jalan terbaek,namun aty ni tetap sygkan sidia...
    alinac:ntah la yong,dugaan cam ni lah...

    ReplyDelete

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers