Thursday, January 26, 2012

terjaga cbb teringatkan sidia...

salam....create this time mata tgh pejam...




apa lagi yang aku boleh buat,hanya perlu bersabar lah,keputusan dia dah buat,aku hanya tunggu n terima ja,tipu lah klou aku tak teringatkan dia,serius lah aku rindukan dia,why?dah byk hari dan byk bulan dia dah temankan aku tido..sedeh rasanya,bila mlm ja dia akan buat endah tak endah dgn aku,tak taw dah aku nak nasihat mcm mana,selalu aku nasihat,serius dulu masa aku start couple,dia jaga ati aku,tapi klou gadoh ckit2 tu biasa lah,aku tak taw apa yang perlu buat,perlu kah aku call dia?sedangkan dia yang mintak putus??apa aku perlu buat?diamkan diri ka??

No comments:

Post a Comment

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers