Saturday, April 7, 2012

hubungan semakin bahagia.... :)

alam to all my frenz,dah lama kan aku tak update blog..hehe,besa lah nk type ni kena ada mood,so mood aku pagi nie agak baek...smlm tdoq pon tak cokop,kata mood baek...haha,relax sudah....


so aku nak cerita lah kisah hidop ku lagi....huhuhu
agak derita jugak kisah aku pada 27,28,29,30 mac,terlalu sedeh time tu,why?aku dihina,diherdik,dicaci bagai,sebab apa?sebab nya aku just tegor n nasihat ja....dan wati meminta putus dgnku,apa aku boleh buat?hanya meraung menangis keseorangan....tdow cuma tiga jam sehari,siangku dah rasa sunyi time tu...tadak mesagge,tadak call,ya allah,aku tak pernah behenti berdoa pada ALLAH,supaya tunjukkan jodohku...alhamdulillah....ALLAH berkati doaku....so mcm mana aku kembali bahagia,semua atas pengakuan wati,dia mengaku yang apa yg dia tulis dalam fb,hanya untuk sakitkan hati aku,nak tahu kesabaran aku,ya aku mmg sabar,terlalu sabar dgn kau wati,sbb apa?sbb aku sygkan kau wati,aku cintakan kau.....dan dia mengaku dia rindukan aku,sayangkan aku,dan mlm tu jgak kami kuar,mana kami pergi?qnsbay la...apa lagi,aku pon buat lah syarat kepadanya,ternyata dah smmgu syarat tu,wati dah berubah...alhamdllah sgt2...dia dah tengking aku,dia dah tak maki aku,dia dah sembhyang tnpa disuruh,alhmdllah sgt2.....aku harap semua tu berakhir dgn kebahagiaan...insyallah....

























































 so next day 31/03/2012

aku dgn dia n adek dia pergi CS maen bowling la...hehehe....
ni lah cik nunu

ni lah awek aku sayang

ni lah aku...hehe

sorry pic semua ori,malas nak edit...hehehe....so lepas maen bowling...mai kutu sat maw pi mana...aku pon plan lah..mana maw pi?
bukit bendera lah....

gelagat sebelom naek feri

bukit bendera la..

cabel car kah??hehe



sweet dak kami??


dekat muzium burung hantu


meriam..hahha



hahahaha....










ok lah...stop dulu noh.bye2...







No comments:

Post a Comment

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers