Monday, April 9, 2012

takmo celoteh banyak2.....

salam......hehehe....nak share somthing la...apa menarik?mcm biasa hidop aku ni...pagi g keje,sampai ja opis,batang gear moto aku patah..punya lah semngat nak pi keja,hp tggai..baguih sggoh...maw dok beletiaq si watie tu...huhuhu....so call punya call dia tak angkat mybe dia letih keje maqin...huhuhu,maw tak maw call umah dia lah....suruh mak dia gerak kan...huhuhu..dah gerak bagai,dia mai lah amek aku kat opis...apasal?aku dah amek cuti,cuti?dah tadak mood aku nk keja hari ni...huhuhu....mmndangkan dia dah bangun mai amek aku,aku belanja lah dia g mane?mkn dekat hussin nasi kndar,apa dia makan?roti salad...aku?nasi lemak spcial la...hehehe,so after mkn pon kami gerak la balik......balik umah aku la,huhuhu,then dia pon ke kelas menjahit,agak lewat dia masok kan?kesian plak aku kat dia...apa2pon aku mintak maaf mnyusahkan dia...so ape activity aku?sambung tdoq lah..samapi lah pkol 12 mcm tu,bangun ,sedar yg wati ni tak msg@call aku,bz kot,takmo lah aku pk bukan2,just g taw je aku nk kuar,g atm amek duit saki baki ar...huhuhu...so after to,g lepak jap dekat kedai mkn kak ina..nak taw dak kat mana?dekat berapit sebelom gon tok lijah,belah kiri nah...bihun sup,laksa,cendoi,ais kacang mmg sempoi...layan punya layan,belah balik la....hehehe,sampai2 umah,perghhh penoh umah aku?siapakah?semua adek beradek sebelah mak ndak aku la...lama punya tak jmpa mak ndak aku,secara spontan aku jmpa dia salam dan syg dia,tak penah aku buat,melaenkan dekat mak aku ja,mungkin aku terlalu rindukan mak ndak aku....serius mak ndak aku baek org nya,susah nk marah dan byk didik aku bab agama....so berlalu sudah topic tu....huhuhu..then nk tdow lagi,tak jadik...huhu...nk gayut jao dgn wati,tup2dia bz...call keja tak angkat ja,huhu....dalam pkol 5 mcm tu,aku kuar g amek dia,mana maw pergi?amek moto aku yg rosak tu ar...before that,aku g amek mak dia dekat klinik kesihatan bakar arang,kesian plak tgok mak dia tggu tepi jalan...sorry mak lmbat...huhu..amek hati mak mentua sat..pastu pi lah aku dekat opis...so terjadi lah pomen moto sat...pomen punya pomen,dah boleh dah boh batang gear baru...so?hujan.....tak pa,aku kena balik cbb lewat...otw balik,nah haih,cantek punya keta myvi lnggaq lopak ayaq,lencun terus aku dari lembab saja tdi tu....last2 rempit lah aku....last2 aku pulak sampai umah dulu...wati g lah antar mak dia balik..then after tu kami kuar lagi....huhu..mana maw pergi?hobi kami lebih kurang sama,suka ronda,ronda lepaih la rnr,dok plan nk mkn bagai,last2,mek aku ni beli keropok...mkn punya mkn,kenyang,ronda pulak...balik kot nu ha,penaga....so dah pueh ronda,balik lah aku...tujuan nk shoot lanscape,tak jadi cbb cuaca hujan....so balik lah dgn hnya meronda....so dah balik bagai,masing2 pergi lah buat keja masing2,mayang mandi bagai.....so after tu layan lah aku ABPBH....layan punya layan,awek aku pon aku lupa call,terok2,maw dok merajok dia tu,padan la muka aku...yg aku pon dok tggu dia call,dia call aku dok depan layan ABPBH dengan mak....last2 majok,pojok jgak aku,tpi call tak jawab....takpa lah nk majok kan,majok lah,nak wat mcm na,tak sengaja,so sorry sayang....layan lah aku lagi...sorang2 la plak dlm bilik...last2 taw lah aku sapa menang....sapa lagi kalau bukan Aaron aziz kan.....



teringin pulak aku nk jadi mcm dia ni...hehehe...apa2pon ABPBH mlm ni terbaek,tapi ada jugak unsur2 yang kureng,biarlah penerbit yang menilai noh...hehe..so dah malas nk update panjang2,just nk ucapkan jutaan terima kaseh untuk NUR sYAfAwati sebab tolong aku hari ni n make me heppy today....love u y sayang muahhhh.....


dia lah dihatiku,manusia mana akan sentiasa jahat kan??hehe...alahamdulillah,keadaan dah semakin baek...





so bye2....


No comments:

Post a Comment

dah berapa hari aku couple nie...

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Powered By KakiBlog

Followers